ציוד דייג
בימים אלה של חוסר ודאות עלינו להתמודד עם מציאות חדשה שנכפתה עלינו . לנוחיותכם ובטיחותכם האתר שלנו זמין למשלוחים עד הבית .

ציוד דייג

ציוד דייג

מחפשים ציוד דייג ? חכה, רולר לחכה, מקל דייג, חוט דייג, חוט סופיק לדייג, קרס לדייג, ועוד, הגעתם למקום הנכון ! פה תוכלו  למצוא מותגים כמו DAIWA MARINER TICA ZIPPY GRAND WAVE רולד DAIWA תוצרת יפן ועוד

אולי אתה יודע לדוג כתחביב, דרך להירגע, או פשוט לשים אוכל על השולחן. אבל האם ידעת שזה טוב מאוד לבריאות שלך? מרווחתך הגופנית ועד למצבך הנפשי, היתרונות הבריאותיים של דיג הם כה גדולים ומגוונים שקשה להעריך באמת. למעשה, דיג הוא אחד התחביבים הבריאים ביותר שיש שם. מילים גדולות, אנחנו יודעים, ואנחנו מוכנים לגבות אותן. כדי להוכיח שאנחנו לא מספרים רק סיפור דגים, אנו מתעמקים במדע שמאחורי השפעת הזווית על הגוף והנפש. חלק זה ברור מאליו, אבל חלקים אחרים אפילו הפתיעו אותנו! היתרונות הפיזיים של דיג
ישנן כמה דרכים לדוג כמו שיש מינים לתפוס. עם זאת, לרובם יש כמה דברים מרכזיים במשותף: אתה בחוץ, מסתובב בדגים ואולי לוקח קצת הביתה לארוחת ערב. זה אולי לא נשמע כמו הרבה, אבל זה יכול להשפיע ממש על הבריאות שלך. הנה למה. 

להישאר בכושר זה לא קל. החיים המודרניים פירושם יותר ויותר זמן במחשבים שלנו, ופחות זמן מאי פעם להיות פעיל. מסיבה זו, רק אחד מכל 5 אמריקאים מקבל את הכושר המומלץ. למעשה, ארגון הבריאות העולמי מכיר בחוסר פעילות גופנית כרוצח הרביעי בגודלו בעולם. זו בעיה רצינית. עכשיו, דיג אולי לא נראה כמו הרבה אימון, אבל זה היופי שבדבר. זה אירובי בעל השפעה נמוכה שיכול להיות פעיל או קליל כמו שאתה רוצה. חשוב מכך, אתה יכול לבנות את רמת הכושר שלך מאפס מבלי להתאמץ יתר על המידה בגופך - או אף פעם לדרוך רגל בחדר כושר! 

ראש למטה לבריכה המקומית ולגלגל כמה דגים. ברגע שתקבלו את העניין, נסו טכניקות פעילות יותר כמו ג'יגינג או דיג זבוב. מתמודד עם אתגר? צאו לטיול ביום קשה של שכשוך או קפצו בקיאק לאימון גוף מלא. לעזאזל, פשוט איזון על סירה הוא נהדר עבור כוח הליבה שלך - שלא לדבר על לחימה בדגים בזמן שאתה בעניין! בקיצור, תוכלו לראות את הדייג כתכנית אימונים לכל החיים. התחל בקומת הקרקע או קפוץ ישר לפעולה. כך או כך, זו דרך מהנה להגביר זיעה שכל אחד יכול ליהנות ממנה.  להיות בסביבה מים טוב במיוחד בשבילך. הסיבה לכך היא כי מים נעים מייצרים יונים שליליים, חלקיקים טעונים זעירים שהוכחו כמגבירים את מערכת החיסון, מגבירים את חילוף החומרים ומווסתים את דפוסי השינה שלך. הם גם עושים פלאים למצב הרוח שלך.. כמובן, אנחנו לא אומרים שכמה שעות בים הולכות לחולל ניסים. עם זאת, מינונים קבועים של אוויר צח יכולים לעזור לנשימה ולתת לגופך הזדמנות להחלים. שום דבר לא מכה את תחושת שמש הבוקר על הפנים שלך. מינון ההתחממות של ויטמין D מובטח שיעלה חיוך על הפנים. יותר מכך, זה מגביר את המערכת החיסונית שלך, מזרז את הריפוי ומאפשר לך לעכל סידן כראוי - חיוני לעצמות ושיניים חזקות. התשובה? רדו למים והתחילו לדוג. תוכלו לבלות תקופה ממושכת בשטח פתוח, ולתת לכם מנה קרניים בריאה. רק וודאו שלא תגזימו, במיוחד עם כל אותו אור שמש יפה שקופץ מהמים. היתרונות הפיזיים של דיג הם די ברורים. עם זאת, זו רק מחצית התמונה. לזווית לדוג יש השפעות מופלאות על המצב הנפשי שלך. בין אם אתם נאבקים בדיכאון או פשוט נאבקים להתרכז, כמה שעות של מוט ביד יכולות להיות רק הכרטיס. הנה למה הרבה דברים חזקים באים יחד כשאתה לדוג. קודם כל, אתה בטבע, שמחקרים הראו שיש להם השפעה מאסיבית על הרווחה הנפשית שלך. אתה נמצא גם סביב מים, המייצרים טונות של יונים שליליים המגבירים את מצב הרוח, ויש להם השפעה מדיטטיבית טבעית על הנפש

 

Loading...
Loading...
Loading...